fredag den 10. maj 2013

reality-tv og "Skolen for film og tv-produktion"..

 ...i den klumme, hvor jeg fortæller om gamle filmelever nævner Peter Ahlen en Tine...og hun er ganske rigtig en ligeså ældoldmegagammel filmelev som Peter...de gik på samme hold her på filmskolen ved Odder Højskole...
nå men jeg mailede og spurgte hva' hulen hun gik og lavede og fordi jeg kunne huske, at hun var på "Robinson" en gang, ville jeg også spørge om hun kunne hjælpe min "Tv-redaktion"/masterclass med en kontakt til noget reality-tv - de er i gang med et program om grænselandet mellem fiktion og virkelighed.
Her er hva'hun kom op med:

Halløj Jeppe!
Ja hvad hulen laver jeg - hehe, jeg logger en masse (i postprod.) Lige nu er jeg ved at være færdig med Kvægræs på Eyeworks, har sommeren over været på Top Model (STV) og til middag hos...(blu) så jeg kommer lidt rundt. Men imorgen starter jeg på JJFilm - kender du dem? De laver dokumentar - virker så hyggeligt! Så der skal jeg ha styr på alle deres bånd og sætte i system, det blir godt.
Hov ja og Peter søger ind på Filmskolen igen, skal hjælpe ham på torsdag hvor han skal optage en ny lille kortfilm - blir så spændene :o) Du skal se hans "et dukkehjem" - det var sjovt at lave!!
Men ellers sker her ikke så meget - same old same old.
28. april
Hej Jeppe,

Hyggeligt at høre fra dig, håber det går godt på Odder
Peter og jeg snakker også nogengange om dig og Odder - hvor var det en fantastisk tid og hvor var det heldigt jeg fik åbnet øjnene for at klippe, er jo fast klippeassistent på STV, hvor jeg desuden klipper lotto indslag til om lørdagen :O)
Jeg arbejder lige nu sammen med en som var logger på Paradise og Fristet (mener jeg...de var i Thailand på produktion) og kender en del andre som også har arbejdet på Paradise. Men ellers har jeg ikke været i nærheden af reality siden Top Model 2011 og Robinson 2007.
Kh Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar