fredag den 10. maj 2013

filmfolk, gamle og nye

for et par indlæg siden udnævnte jeg Omid til gammel filmelev, her et pluk fra korrespondance med en æld-tusse-gammel elev fra efteråret 06...og han er såmænd i gang igen igen med at lave en film, selvfølgelig:
  • Samtale begyndt 17. januar 2012
  • Peter Ahlén Lavrsen
    Hej Jeppe.
    Hvor er det dog længe siden - Jeg håber at du har det godt og alt køer på skinner i det jyske.
    Tine og jeg passer godt på djævleøen og den anden dag over en god flaske rødvin kom vi til at tale om de gode gamle dage på Odderhøjskole og nej hvor vi dog savner, det hele, skolen, menneskerne, lærerne, dig og ikke mindst at kunne lege - og vi fortryder sådan at vi kke greb de muligheder vi havde i højere grad. Nå,men når det er sagt, tænkte vi at det kunne være hyggelgit at komme forbi en dag - evt. kunne vi tilbyde noget fredags fælles undervisning hvis i stadig har det!? Jeg kunne jo fortælle lidt om det at lave film og Tine om det at arbejde i tv-verden!?
    du må endelig hilse omkring derovre.
    Kh
    Peter
  • 25. april
  • Jeppe Hovman
    ...kære Peter. Mine tv-elever/masterclass ønsker kontakt til een eller flere film/tv-men'sker, som lider af erfaring med realityshow-produktion. Kan Du hjælpe, det haster. Tak og kh. Jeppe
    Tænker på Dig og Tine af-ogtil-agtigt...hvornår kommer i og snakker "karriere" ?
  • 30. april
  • Peter Ahlén Lavrsen
    Hov Jeppe, jeg glemte helt at svare dig. Hvis det ikke er for sent er dine elever velkomne til at ringe eller skrive. min mail er Peter.a.lavrsen@gmail.com og nr. 51609616.
    Var sammen med Tine i lørdags og vi talte om de gode gamle dage på højskolen over en masse gode drinks. Vi vil meget gerne komme over og besøge dig og skolen snart. De næste 4 uger bliver ret presset for mig. Jeg har fået støtte til en film gennem Københavns filmværksted og Zentropa har sagt ja til at producere den, så det er gået hen og blevet et ret stort projekt. Vi skyder her den. 22 maj og en uge frem. Det kører også for Tine. Hun har gjort sig selv uundværlig på STV, hvor hun styrer klippegangen med hård hånd.
    Jeg håber vi snart ses.
    Kh
    Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar