onsdag den 8. maj 2013

filmslambert back in action

kære filmvenner, gl. elever og assorterede disciple.
Jeg bryder sammen og tilstår: jeg er filmbranchens svar på bradypodidae af gumlernes orden,  på dansk dovendyret.
En af mine trofaste followers, journalist og højskolelærer Kåre Christiansen fra "Performers House har gjort  klart for mig, at jeg har sjoflet dig, glemt dig og overladt dig til dig selv, kære filmblog, siden min nytårshilsen 2013. Shame, fy skamme.
Men nu skal strimlen ha' en anden lyd, fan'me.
Opdatering:
Talenterne på masterclass/"tv-redaktionen" er i gang med at færdiggøre forårets slut program til broadcasting på "kanal østjylland"...det handler om grænselandet mellem virkelighed og fiction og lover godt - de slider i det. Mere om sendetidspunkt senere.
OG TIL NYE/GAMLE TALENTER...vi starter ny tv-redaktion for folk med nogen erfaring efter sommer, ansøg om optagelse på "Skolen for film og tv-produktion" allerede nu.
Tues, Emmas, Najas, magdas og Simons 1. program var om "Institut for (x)", spændende og nytænkede i forhold til tidligere programmer fra vores tv-redaktioner.
Filmfolkene fra vores filmskole arbejder vidt med deres afgangsfilm...det ene spændende projekt efter det andet dukker op af den magiske gryde - det er herligt at følge...vi viser selvfølgelig resultaterne på YouTube, når gederne er helt rundbarberede.
Nye filmfolk eller filminteresserede kan melde sig allerede nu på mail@odderhojskole  eller ringe om mere info på 86540744

højtflyvende film og tv-mennesker fra filmskolen ved Odder Højskole Magda var bag kameraet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar