fredag den 15. november 2013

reklamefilmjob

...og en hilsen fra Nicolai, tv-elev hos i efteråret 2012:
Hey Jeppe. En lille status på min "Mediekarriere". Jeg kan med glæde fortælle at jeg er blevet kontaktet af et reklamebureau, som gerne vil have mig til at sidde i deres filmafdeling. De har set noget af det jeg har lavet, og vil gerne have mig på prøve de næste ugers tid. Jeg har allerede fået en reklamefilm, som jeg sidder og redigere i osv. Det er rigtig spændende, og er sikker på det bliver rigtig lærerigt. Jeg giver alt hvad jeg har, for at vise dem, at de har valgt rigtigt Og din anbefaling har bestemt også hjulpet godt på det Tak for det, og håber alt er godt De bedste hilsner
det er Nicolai med kaffekrus - de andre er fra venstre Jessica; Skipper, Johannes og Nor med kamera. Skipper og Nor går på ftp-udannelsen i Viborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar