fredag den 15. november 2013

flot musikvideo

Her er en bid korrespondance fra gammel og go' elev (  lidt lissom ost )Lau, som startede med at jeg spurgte:
 ...flot video, hva' var din rolle/tilgang...jeg har ikke hørt ordentligt efter når Du har fortalt, kh. Jeppe
Tak Jeg var producer og indspilningsleder. Jeg er så glad for resultatet!
...kan Du ikke skrive 5 linier om den. som jeg kan lægge på min blog? Hvordan fandt Point Blank Dig eller Du dem? Den er hul'me vellykket...
Instuktøren Lil Wachmann (Det Jyske Kunstakademi, underviser på Station Next) er videokunstner, og derfor har bandet Point Blank kontaktet hende i håb om at hendes æstetiske tilgang til mediet kunne få en musikvideo, der ikke lignede noget andet. Det blev til nummeret "Generation Terror", som er det sidste nummer på den nye plade "Ears to the Concrete". Idéen var at lave en teaser til hele albummet (til sangen "Goodbye"), som blev udgivet 8/10, og så have en realeasefest, hvor selve musikvideoen fik premiere. Stemningen i filmen er inspireret af den meningsløshed, mange oplever til de utallige fester, unge går til i dag. Som kontrast til dette er de 3 personportrætter, hvor vi ser 3 forskellige personer, der alle forsøger at bearbejde deres ensomhed og angst på hver deres måde.
Det blev lidt mere end 5 linier,

Point Blank - Generation Terror - YouTube

www.youtube.com/watch?v=lSyLYb3LKRs
Oct 15, 2013 - Uploaded by PointBlankDenmark
Debut album 'Ears to the Concrete' out now http://bit.ly/1emoc5V - iTunes https://www.facebook.com ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar