søndag den 24. november 2013

headhunted filmjob, fortsat....

   
Nicolaj Búk     23. november 21:56
Hey Jeppe. Her er lidt til bloggen

Som 22 årige kan jeg sige, at jeg er blevet headhuntet til et af dk's førende reklamebureauer. De havde set noget af mit arbejde, som jeg bl.a har udført på Odder højskole, og synes det var yderst flot. Jeg skulle lave en casefilm for dem, hvor manus allerede var skrevet. Hvad de ikke havde forventet var, at jeg stor set skrev hele manus om, og udførte filmen så jeg kan stå indenfor den. De blev meget imponeret over mit gå på mod, og ikke mindst resultatet. Så nu har fået flere opgaver, hvor nogle af mine reklamefilm bl.a bliver vist på TV3 

Kunne være sjovt, at komme og fortælle det nuværende hold, om min tid efter Odder, som har åbnet mange døre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar