søndag den 1. september 2013

...new-found old students

  • ...I love info of the whereabouts of  old filmstudents...now this is from Lise-Lotte:
  • Lise-Lotte Andersen
    Hej Jeppe!
    Jeg tænkte, at det nok er meget sjovt at høre, hvor de forskellige gamle OH-elever er henne af i dag. Så nu ville jeg lige dele også (selv om jeg ikke kunne finde en mail på dig, så nu bliver det lige over Facebook). Jeg skal i gang med at skrive bachelorprojekt, som skal afleveres til december, på mit grundfag, idéhistorie (jep, det er det samme fag, Paw Henriksen i sin tid læste). Samtidig er jeg ude på et tilvalgsfag - film og medier. Så nu er jeg, efter et par års pause, endelig kommet tilbage til mit hjerteblod. Til foråret skal vi i gang med at lave en masse kortfilmsproduktioner under kyndig vejledning af mr. Richard Raskin, så håber på, at mine kommende medstuderende kan lidt tricks til kameraet (eller den kreative proces for den sags skyld). Forhåbentlig betyder det også, at jeg til april kan søge ind på kandidatlinjen i Medievidenskab.
    Til sidst skal jeg også lige høre dig, om du har et øre i Filmbyen Aarhus? Jeg tænker nemlig på at tage ned og høre dem, om de kan bruge mig til et eller andet - om det så er som kaffehenter - så længe jeg kan få en fod inden for i de bygninger
    Håber de nye elever er gode ved dig!
    Mvh. Lise-Lotte, F11


Ingen kommentarer:

Send en kommentar