søndag den 8. september 2013

Film og Tv-produktionstekniker

 Naja i midten...så er hun OK
Naja var med i Tv-redaktionen i foråret, hun skriver:
  
Naja Navntoft     8. september 12:58
Hej Jeppe

Jeg håber alt går forrygende med det nye efterårshold på højskolen. Håber især Tv-holdet har nye fantastiske planer for nogle spændende programmer!

Jeg er som tidligere nævnt begyndt på Film- og Tv-produktionstekniker uddannelsen på Københavns Tekniske skole, hvor jeg ikke bliver udfordret nært så meget som på OH. Jeg savner lidt at blive kastet ud i tingene og lege professionel. Men jeg har også kun gået her i 5 uger nu, så mon ikke det kommer. Men skal jo til at søge praktikplads og tænkte på om du kunne sende en opdateret anbefaling som hjælp, dit ord er jo mere troværdigt end de fleste. Hvis du kunne tage dig tid til det, ville det være en stor hjælp.

Desuden ville jeg høre om skolens computere er blevet renset eller om der stadig ligger forårets film-filer og fcp-projekter. Jeg har nemlig noget musikvideo-værk jeg kun har quick-time-versionen af, som kunne være sjovt at rette i.

Til sidst vil jeg bare til sige fortsæt endelig med opdateringer fra skolen, de bliver læst flittigt.
Eventuelt ville det være super fedt hvis i lavede en side til tv-redaktionen, så vi kan følge med som gamle elever.

Venlig hilsen
Naja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar