onsdag den 25. maj 2011

filmjournalist

det er Jeppe til højre
Her er så de 5 linier fra Jeppe om Jeppe - se tidligere klumme -   
Jeppe Jensen Schjødt var elev på vores filmskole på det første hold i 2oo6:

Jeg sidder her i Malaga indtil august. Eller midt i Juli, hvis jeg får lov til at tage hjem tidligere. Det er en del af Journalistpraktikken, som jeg fortsætter på Metronome til august. Der skal jeg være et halvt år indtil videre, men håber jeg kan fortsætte det sidste halve år af min praktik også. Desuden er der en tur til Sudan i støbeskeen, når det nye Sydsudan bliver selvstændigt d. 9 juli. Der skal en del planlægning til, for at få det hele til at lykkedes, men jeg håber på at komme afsted, og følge en sudaneser i festlighederne efter oprettelsen af det nye land.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar