søndag den 6. marts 2011

total filmslambert...


...der hva. signaturen her er. Gode filmelev Mikael fra efterår 09 har lagt en facebook-ting til mig for længe siden...og jeg har ikke reageret - fy, Jeppe:
 
Længe siden. Hvordan har det nye kuld det på Odder? Jeg håber jo du dukker op til gammel elev dag denne gang. Du var jo savnet sidste gang.

Men jeg skriver egentlig også fordi jeg har planer om at søge ind på film- og medievidenskab til næste år. Mit gennemsnit er dog ikke så højt at jeg kan søge kvote 1, så jeg tænkte at en udtalelse fra dig og Paw kunne gøre underværker i en ansøgningssituation på kvote 2.

Ved ikke om det er noget I normalt gør i, men jeg vil i hvert fald være meget taknemlig hvis I vil. (Jeg skriver også til Paw)

Jeg kom forresten også lige i tanke om at jeg slet ikke har fået fortalt, at min kæreste og jeg var blandt de 8 danske nominerede til videomarathon i år (eller... 2010). Vi fik ikke nogen placering, men stadig ret fedt :)
Du kan se den her hvis du vil:
http://www.youtube.com/watch?v=KH0VR9CpInA

Ellers så går jeg og roder med at lave film i fritiden, og så er jeg også kommet med i et opkommende film- og TV selskab, der hedder Bøgel & Flensborg. Er med som kamera- og redigeringsmand.

Glæder mig til at høre fra dig (Og forhåbenligt snart se dig igen :) )

Hilsen Mikael
Vores bidrag til Video Marathon 2010 :) Temaet er i år "Medmenneskelighed"... Go' fornøjelse med filmen!
 
  selvfølgelig skriver vi en udtalelse, når I har brug for det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar