onsdag den 2. juni 2010

filmstudents going internatinal...

Ghana, India, Canada and...Cph. Watch it - The filmschool at Odder Hojskole rides again:
Nick and Esben, filmstudents from spring 09 mailed me:


Subject: En lille update

Hej Jeppe, længe siden, jeg var ked af ikke at se dig til elevtræffet på odder her for et par måneder siden.

Efter at jeg ikke kom ind på potemkin tog jeg et 12 ugers smut forbi Grundtvigs Højskole. Her lavede jeg en par film "Marken - en trilogi i to dele", som der er et link til. Lyden er desværre af en eller anden grund vildt lav, men hvis du har en "rigtig" email adresse kan jeg sende den i ordentlig kvalitet.

Derudover lavede jeg et par reportager om fotojournalistikens fremtid på baggrund af en debataften.

Og sidst men ikke mindst, så fik jeg vist medieskolen hvor skabet skulle stå, og er netop blevet optaget som på bachelor uddannelsen som tv- og medietilrettelægger. Det er jeg rigtig glad for, og jeg vil gerne takke dig og filmskolen på odder, da det helt sikkert har været en stor hjælp på vejen.

mange hilsner Esben F09

Marken - http://www.facebook.com/l/f6d9d;www.youtube.com/watch?v=rPY3ZQ_aJjQ

Fotojournalistik trailer - http://www.facebook.com/l/f6d9d;www.youtube.com/watch?v=BwpfWN-IAHg

Fotojournalistik længere version - http://www.facebook.com/l/f6d9d;www.youtube.com/watch?v=Vg3YMmPZQGM

And Nick: ( i gul trøje ):

"hi sir...i went to Ghana...Africa...had agood time....Lemme tell ur skills really helped me..i was a popular kid there....courtesy u you told me the basic....Mr Jeppe...Thx 4 every thing....in canada and India we say....Jeppe...Jeppe.....ho hoh hoooo....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar