tirsdag den 8. juni 2010

tv-talenter på vej

her er et billede af Tine...
hun er nemlig lidt høj i cowboyhatten og lidt høj har jeg vel også lov til at være.
 Tine E08 skriver, at hun begynder på Mediehøjskoles Tv- og medie tilrettelæggerlinie til efteråret...og hun er ikke alene: "Skolen for film og tv-produktion" har og har haft andre gode folk på den forholdsvis nye og spændende uddannelse. Se længere tilbage i bloggen.
 Stort tilykke fra os Filmoddere.
Jeg benytter lige lejligheden til at vise vores sæcon-postkort. Vi sender et nyt før hvert semester til venner af vores filmskole. Denne gang er det en slags Berlosconi udgave af filmJeppe - mit overskæg er i hvert tilfælde mere gråt og jeg har flere furer om øjnene...men ellers ligner det jo meget godt.
Til uindviede kan jeg fortælle, at vores hilsen altid er er "forbedring" af det berømte framegrab fra "Det store togrøveri" ( Edwin S. Porter 1903 ) - filmhistoriens første nærbillede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar