onsdag den 2. juni 2010

filmmanuscript

Mer' fra de seje F09'ere ..her korrespondance mellem filmJeppe og Katrine:

Katrine Knudsen 27 May at 00:37. Mon ikkebilledet forestiller
Katrine med nyt filmmanuscript - jeg har hugget edet fra hendes facebook.

Hej filmjeppe :)

Jeg er jo faktisk mest sådan en som skriver og det kan jeg godt lide, med det virker så omsonst, hvis ikke skriverierne ender andre steder end i en støvet folder på mac'en - så måske du har nogle spændstige forslag til, hvor jeg kan gå hen med skriverierne? Hvor står der mon filmfolk og mangler manusserier?

Solhilsen
Katrine

Jeppe Hovman 02 June at 12:48

...kære Katrine.

 Der mangler jo hele tiden ( mest af alt ) gode manusser. Har du kontaktet Super8/måske ved Sophie, som er produktionsleder og osse gammel OH-dreng.

Og hva'me' super16...storesøsteren i Kbh?

Og hva' med Filmværkstedet i Kbh. og Århus?

Og lidt op ad skalaen, så har Filminstituttet jo konsulenter, som får penge for at snakke/vejlede sådan nogle fyre som dig...hva'enten det drejer sig om kortere ting ( New Danish film ) eller spillerfilmsagtige ting.

Du må osse gerne sende mig en smagsprøve, så jeg blive sporet lidt ind på genre, visuel verden og ambitionsniveau.

Grislingemedkrøllepåhalenhilsen

filmJeppe

PS. hvis nogle af jer filmgrislinger har forslag til Katrine, så skriv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar