torsdag den 13. august 2009

filmfotograf på vej


Mail fra Jens Niclason, filmelev fra F08, som filmJeppe har fulgt med interesse. Jens fortsatte på "Potemkin" i Århus efter højskolen og her mødtes vi igen, da han var på Masterclass i foråret 09 - filmJeppe gav en hånd som underviser og konsulent for fotograferne:

Ohøj Hr. Jeppe!Tak for den kyndige vejledning sidste lørdag. Grundet dårlig planlægning, tidsmangel og alt for mange ting der skulle nåes på alt for kort tid, fik vi ikke fat i hverken lysmand eller ekstra lamper. Vi måtte klare os med hvad vi havde, og det lærer man som bekendt også en masse af, så på sin vis var det vel godt. Til trods for mangel på udstyr og andre ting synes instruktør The Friborg vældig godt om mit arbejde og min arbejdsomhed, så nu skal jeg også filme hendes næste reklamefilm. Hurra!Det hele er en serie af 5 små virale (viral=lavet til internettet) reklamefilm for Københavns Naturvidenskabelige Fakultet, hvoraf de 3 nu er filmet (jeg har kun været med på den ene af dem indtil videre).Du kan se den første film her (jeg har ikke fotograferet den):http://www.youtube.com/watch?v=3DuJN_8MYX0MA&feature=3DchannelOg her kan du se et lille TV-indslag om den:http://www.youtube.com/watch?v=3DZhKFTaxrhcA&feature=3Dchannel_pageResten af filmene er færdige en gang i september, og så skal jeg nok sende dig en mail med links, så du kan følge lidt med :-)Hold dig sund og rask!KH Jens

( Obs, jeg tror ikke Jenses links til youTube virker - jeg retter senere, Jeppe ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar