lørdag den 24. august 2013

Spørgsmål om CPH:DOX

Michael, som er en af vores talentfulde tidligere filmelever spørger:

   
Michael Pedersen     24. august 10:02
Hej Jeppe. Jeg fik desværre aldrig skrevet til filmværkstedet, da jeg har været ude og rejse og kommer til at rejse det næste halve år også. men jeg læste om CPH:DOX som laver en konkurrence: " Vi opfordrer alle unge og nye instruktørtalenter, fra alle kanter af landet, til at pitche deres filmprojekt" -- problemet er bare at jeg ikke er instruktør.
min idé jeg vil pitche, er at jeg vil lave en halv times lang rulleskøjte dokumentar, men film fra de sidste 3 års rejser på rulleskøjter og vil interview nogle af mine professionelle skatere fra rundt omkring i verden. Tror du det ville lade sig gøre? - michael
   
Michael Pedersen     24. august 10:03
*med film fra de sidste 3 år

...og jeg svarer:

....ja det tror jeg...for i den sammenhæng er Du jo "storyteller/instruktør" -selvom Du selvfølgelig også er kamera...lyd...klip. Fremad og god vind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar