mandag den 19. november 2012

rullede filmmand...


 ...prøv lige at se denne video, som Michael har lavet, han er faktisk lidt go' til det der med rulleskøjter:
  
Michael Pedersen     9. oktober 13:09

Hej Jeppe.
Håber det går dig godt  er de nye elever gode? har desværre ikke haft tid til at se deres program endnu.

Når, nu skal du høre- For at jeg skal videre i min uddannelse (ftp-elev) skal jeg jo finde en praktikplads. og jeg har været lidt på udkig efter et firma der hedder "DSP-Filmbureau" - Er det nogle du kender til? eller kender du måske nogle som mangler en ambitiøs ung mand som deres elev?

og der kommer nok snart et lille brev til skolen indeholdende et billede

og så har jeg lige lavet denne video med mig selv der kører på rulleskøjter i københavn: http://www.facebook.com/l/GAQHocE4lAQGoKY1UP0h-SeaTVwHGQej_edDnY0WPFpqIqQ/vimeo.com/50372709?action=share

Ha' det godt:)
- Michael

    Michael Pedersen - RAD'N'ROLL Sommer in Copenhagen
This video is my skating through the summer. The start of the summer, my childhood friend died from ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar