mandag den 19. november 2012

film på Uni...

...mere opdatering fra gamle elever: 
 
Christine Mazanti     22. oktober 21:52
Hej Jeppe!
Håber det går godt oppe på skolen, så Jess her i lørdags og det lød som om det går godt med det nye kuld af tv-folk
Du får lige e hurtig opdatering fra København;
Studiet går godt, selvom det godt nok er hårdt at skulle til rent faktisk og læse igen, man savner lidt noget lidt mere praktisk og hands on en gang imellem.
Udover det går mig, Martin og Johannes stadig og venter på at høre tilbage om vores film, som vi har søgt støtte til hos Vestdansk Filmpulje der svarer den 1. november. Og så er jeg forresten startet på Universitetsradioens TV-hold som sender studie-orienteret lokaltv på kanalhovedstaden, og her er jeg endda kommet på samme hold med Signe Muller, så vi er endelig forenet igen, hvilket jo er superfedt!
Du må hilse alle odderne
Hilsen Christine
  
Christine Mazanti     22. oktober 21:53
Hov, jeg glemte helt at nævne grunden til jeg egentlig lige kom i tanke om at jeg ville skrive til dig; jeg fik en email fra talentfabrikken i Århus forleden dag, er det noget dig og Morten kender til?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar