mandag den 31. januar 2011

filmblogslendrian

kære Venner, jeg har haft for travlt og så er bloggen, dumt nok, røget lidt i baggrunden, men NU..her er feks. en gammel, men spændende mail fra tidligere elev Lasse ( billedet er en "ung" Lasse, da han trådte sine børnefilm på "Skolen for film og tv-produktion":

Hej Jeppe,

Lige en lille opdatering Bruxelles, hvor jeg sidder og venter på at optagelserne fra det rejseprogram jeg er fotograf på, blir loadet, så hukommelseskortene er klar igen imorgen.
Som du kan se på følgende link, er der en musikvideo på vej, med Silas Holst, premiere d. 23. okt. Jeg har som du også kan se på billederne, været A foto på videoen:)
Videoen er skudt på Canon Eos 7D, med lækre optikker og i mange af skuddene ringligth. Rigtig spændende stykke legetøj, som jeg klart kan anbefale.
Et virkelig godt HD alternativ til filmmagere med et ikke kæmpestort budget. (ihvertfald noget billigere end tilsvarende kamera'er i broadcast prislejet)
http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=96669&imagenr=9&page=9

Derudover vil jeg da også lige minde om at Super8 har premiere den 27. okt, med film hvor flere gamle OH elever har været inde over.

Sidst men ikke mindst skal du da også lige høre at jeg pt. er igang med at starte eget produktions selskab, i samarbejde med nogen rigtig dejlige mennesker fra branchen.
Mere om det senere, når alt er faldet lidt mere på plads :)

Håber alt går godt på højskolen og i stalden... og at du også har det godt ;)

De kærligste hilsner
Lasse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar