mandag den 31. januar 2011

filmarbejde og makrelmad

her er så endnu en gammel hilsen fra glad og foretagsom tidligere elev. For uindviede, så elskede Mark højskolens makrelmadder...og jeg hader lugten af dem i klipperummerne - så det blev forbudt...lissom Cola ( billedet er ikke af Mark, selvom det ligner ganske godt - men af en af mine grise, som spiser en manual til et kamera, fordi den ikke havde en makrelmad. Når Du ser dette Mark så send mig et billede af dig.... og det gjorde han så:

Hej Jeppe

Håber alt går godt,
Næste gang jeg er i århus må vi mødes, så kommer jeg forbi højskolen til en markarlmed :D
Som du ved arbejder jeg nu fast med reklame film hos Moland film, så det er rigtig fedt.
I forgårs  var jeg til intro møde på filmskolens foto linje. I den forbindelse vil jeg høre om du vil skrive en udtagelse til mig?



Kærlig Hilsen

Mark Therkildsen
#3064 1388

Mark@patchworknewmedia.com or Mark.therkildsen@gmail.com

Moland Film and Pachwork New Media
Århusgade 129 - Frihaven
dk-2100 københavn Ø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar