fredag den 6. februar 2009

old students filmworking

old students filmworking Niels Vestager Andersen/E06 har mailet til skolen for at få min adresse. Fremover kan han kontakte mig her på bloggen, når han smider mit telefonnummer væk. Niels uddanner sig påMeievidenskab/ Syddansk Universitet og er medarrangør af en filmfestival.Han spørger om jeg vil stille op som jurymedlem.Sjov nok har jeg lige været inviteret til "Potemkin" ( filmforløb i Århus ) for at bedømme deres masterclass' afgangsfilm. Vores Sophie Thuesgaard/F07 har filmet på "Potemkin" efter at have gjort TV-basic færdig - hun kører nu videre på "Super8" som produktionsleder... hun har været indblandet i flere fine film. Også vores Jens Niklasson/F08 starter på masterclass nu, han havde en overraskende spændende film med...med nogle tekniske skønhedfejl.Jeg ved, at mange af jer andre arbejder med film og TV, Tine Jensen/E08 skrev for at få Niels Dams/F07 adresse. Han er uddanner sig som TV-tilrettelægger påGrafisk Højskole ( det er en af de nye spændende film/tv-udannelser der dukker - op ) og det er Tine ogsÃ¥ interesseret i. Lasse Henriksen/F07 freelancer bla. for DR. Skriv og hold os andre opdateret, de damer og herrer filmfolk fra Odder. POSTED BY Jeppe Hovman AT 1/22/2009 5:41 AM 0 COMMENTS POST A COMMENT DIGG IT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar