Hej Jeppe!
Håber det går godt oppe på skolen, så Jess her i lørdags og det lød som om det går godt med det nye kuld af tv-folk
Du får lige e hurtig opdatering fra København;
Studiet går godt, selvom det godt nok er hårdt at skulle til rent faktisk og læse igen, man savner lidt noget lidt mere praktisk og hands on en gang imellem.
Udover det går mig, Martin og Johannes stadig og venter på at høre tilbage om vores film, som vi har søgt støtte til hos Vestdansk Filmpulje der svarer den 1. november. Og så er jeg forresten startet på Universitetsradioens TV-hold som sender studie-orienteret lokaltv på kanalhovedstaden, og her er jeg endda kommet på samme hold med Signe Muller, så vi er endelig forenet igen, hvilket jo er superfedt!
Du må hilse alle odderne
Hilsen Christine
Christine Mazanti

Lassebasse, our tecnical konsultant...few years ago.

...jeg hører, at Du mødes med Lassebasse på alle mulige banegårde!!!!? kh. filmJeppe...
Christine Mazanti
02-12-2013 18:34
Christine Mazanti
Haha, sladderen løber godt nok hurtigt i jydernes land! Men ja, rendte tilfældigt ind i ham på banegården på vej hjem. Det var sgu hyggeligt lige at få hørt hvordan det gik med ham Havde været til møde med Johannes og Martin om vores film, som endnu en gang er blevet udskudt desværre
9. februar
Christine Mazanti
09-02-2015 19:40
Christine Mazanti
old students are alway welcome back in the duckligs pond.
Hej Jeppe!
Lige en opdatering fra mig da jeg da helt har glemt at skrive; Jeg ved ikke om du huskerdet, men engang i oktober delte du et opslag om en praktikplads i produktionsafdelingen hos M2Film. Og det blev sgu mig der nuppede den! Så den lille er amagerkaner er igen i jydernes land. Flyttede her op den 1. februar, og startede så allerede dagen efter nede i Filmbyen. Indtil videre har det superspændende, og kan allerede se at jeg kommer til at være meget travl, men også vil lære en masse nyt, det er jo enormt dygtige folk der er derude. Og så er det altså også bare ekstremt fedt at være ude på optagelser igen efter to års kukkeluren over teoribøgerne på Film-og Medie.
Tænker også at jeg lige må kigge ud forbi Odder når nu jeg er så tæt på igen!
Alt godt herfra!
Mvh. Christine
Jeppe Hovman
09-02-2015 22:38
Jeppe Hovman
fredag
Christine Mazanti
08-05-2015 14:16
Christine Mazanti
Hej Jeppe! Vi søger nye medlemmer til vores castingarkiv, og tænkte om det kunne være noget for nogle af både dine gamle og nye skuespilsinteresserede elever? Hvis det kan du evt. informere dem om den eller inviterer dem her på facebook
https://www.facebook.com/events/961401950559381/