søndag den 3. juni 2012

tv-talent på vej

hilsen fra "gammel" elev,

Hej Jeppe

Tak for sidst, det var godt lige og få vent tingene med en gammel filmrotte.

Jeg arbejder som sagt i øjeblikket på et produktionsselskab der hedder Gong Media, et lille sted, hvor der er en masse at lave. Jeg er der i forbindelse med den praktikperiode på 1,5 år der hører med på Mediehøjskolen. Det projekt jeg arbejder på i øjeblikket har en arbejdstitel der hedder "Donorbørn - når far er et nummer". Som det ser ud nu skal det blive til en 42 minutters dokumentar der skal sendes på TV2 engang i Maj, men TV2 er blevet ret vilde med vores historie og de medvirkende vi har fundet, så vi ender måske med at skulle lave op til 3 programmer istedet. Jeg kender ikke premiere datoen endnu, men skal nok skrive når jeg ved noget.

Ellers så, det bedste herfra

vh
Esben Egstrand  I  Tilrettelægger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar