søndag den 24. oktober 2010

elever i filmbranchen

....Mark, som var med os på FILMSKOLEN i efteråret 08  ( og Sarah som ikke var filmelev - men i den grad var til stede på Odder Højskole, syntes Mark ) ringede for nogen tid siden og bad om råd mht praktikplads -han skriver:

Hej Jeppe
Sarah wagn møller og jeg Mark Therkildsen bor sammen i københavn og har kryds de farlige 2 år, ingen villa, volvo og vose endnu, men hvem ved:D glæder os til snart at komme et smut forbi og hilse på alle;D

Tak for det gode råd, da jeg ringede og ødelage din dejlige aftensmad.

Ville bare fortælle dig, at jeg ikke fik nogen pratikplads, men at jeg istedet arbejder med reklamefilm på fuldtid med løn:D hos Moland film, så er ejet af ingen ringere end Christian Bevort som må betegnes som Mr. Reklamefilmmand som har trukket alle reklammefilmpriser der er værd at træke hjem.

Jeg har fornylige lavet boxers nye remklamme film, som er en psyko inspireret en sender den lidt senere. Men alt godt er i fuld gang med film.

Håber at alt kør på dollyskinner hos dig og dine udvalgte film elever:D
Hilsen

Mark Therkildsen
#3064 1388

Mark@patchworknewmedia.com or Mark.therkildsen@gmail.com

Moland Film and Pachwork New Media
Århusgade 129 - Frihaven
dk-2100 københavn Ø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar