fredag den 10. september 2010

mere uddannelse

Billedtekst: "hvorfor ikke få syet en bh, når vi nu alligevel er i gang", det er Fredrik til venstre.

...endnu en tidligere filmelev fra Odder Højskoles filmskole er i gang med en af de spændende medie-uddannelser.
Fredrik var med på et af de virkelig stærke hold, som fik lavet nogle gode "penneøvelser"/kortfilm og spændende forsøg, mens de var på "Skolen for film og tv-produktion".
Han skriver:

Hej Jeppe.

På opfordring fra Tine skriver jeg til dig for, at gøre dig opmærksom på at jeg også er begyndt på Danmark medie og journalisthøjskole under linien Medieproduktion & Ledelse :)
Jeg vil bare sige, at tiden på Odder og timerne med dig, bekræftede mit ønske om at arbejde i mediebranchen og jeg er overbevist om, at det har stor indflydelse på min succesfulde optagelse.

God vind
Mvh.
Fredrik Berggeen - Efterår 08

Ingen kommentarer:

Send en kommentar