lørdag den 10. april 2010

filmtalent

Så venner, her er nogle ord fra hestens egen mund, I får det hele fordi det er en go'beskrivelse af  det nødvendige gå-på-mod og den energi7selvforståelse som er nødvendig, når vi nu er enige om at film og tv er vigtigt.

Kære Jeppe! Så er jeg her igen!


Det tog liiiige lidt tid (som det filmarbejde jo gør), før filmen blev endelig. Her er det endelige link til den sidste film: http://www.youtube.com/watch?v=mV2GfIBbNp8 Dét er linket du gerne må poste på din blog. Jeg synes ikke selv at den har udartet sig fantastisk. Det er jo virkelig en fordel af have lysmand med på settet - vi var kun mig og instruktør-Thea (og selvfølgelig skuespiller) da den blev skudt, så det var lidt hektisk. 10 timers arbejdsdag med en kort pause osv...

Jeg må i øvrigt lige høre dig om du vil være at forefinde på Odder Højskole i weekenden? Der er jo det famøse elevtræf og jeg vil være til stede hele weekenden (er planen indtil videre). Derudover vil jeg i mind glædes eufori fortælle at jeg har købt et kamera! Det er et Panasonic AG-DVX100BE (lillebroderen til det som Potemkin har på Masterclass). Jeg skal hente det i morgen eller på søndag - gjorde en fin handel med Steffen Findige, som jeg kan forstå du kender. Godt endelig at have et kamera, så jeg har mulighed for at udføre mine små skøre idéer når jeg får dem.

Jeg får brug når en mikrofon når jeg laver "one-man-band"-ting. Hvis du har en eller kender en som har en mikrofon til salg, af en kvalitet der passer til mig, må du hjertens gerne sige til. Det samme gælder kamerastativ, lamper ect. :-)

Det var vidst det...

KH Jensemand!


...kære Jens...


længe siden, men meget velment.

Tillykke med kamera - så'en en har jeg lavet megen kunst med til DR.

Jeg lægger dig og dine egne kommentarer på min blog..NU..

Når Du leder efter brugte/ passende ting og sager, så se på CAV' s og Medietek's hjemmeside. Rode mikrofoner er go'e og billige. Kh. Jeppe




--:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar